You are using a browser that is no longer supported by Microsoft. Please upgrade your browser. The site may not present itself correctly if you continue browsing.

In de podcast geeft Ellen Rutten aan op zoek te zijn naar wetenschappers die mee willen helpen in het mentorprogramma, waarin onderzoekers, studenten, kunstenaars, journalisten etc. uit Oekraïne, Rusland en Belarus gekoppeld worden aan ervaren experts elders. Wil je hieraan bijdragen, neem dan contact op met Ellen:

Prof. dr. E. (Ellen) Rutten

Faculty of Humanities

Capaciteitsgroep Slavische talen en culturen

Over De Goede Gesprekken

In haar podcast voert decaan Marieke de Goede gesprekken met uiteenlopende gasten die de Faculteit der Geesteswetenschappen en de Universiteit van Amsterdam kleur geven. Elke paar weken verschijnt een nieuwe aflevering, waarin zij op zoek gaat naar opborrelende ideeën, voorbij de eigen bubbel.